Klantendienst

Contactmethoden

Het bedrijf biedt verschillende opties om hulp te zoeken, zodat spelers het recht hebben om te kiezen. Elke methode heeft zijn eigen voordelen en kenmerken.

Contactmethoden

Het bedrijf biedt verschillende opties om hulp te zoeken, zodat spelers het recht hebben om te kiezen. Elke methode heeft zijn eigen voordelen en kenmerken.

Terugkoppeling formulier

Voor alle soorten vragen kunnen gokkers het formulier voor terugkoppeling gebruiken. Hiervoor moeten ze hun naam en e-mailadres opgeven en het probleem beschrijven. Nadat de supportafdeling het verzoek heeft ontvangen, verloopt alle verdere dialoog via Email:[email protected].

Sociale netwerken

Deze website heeft pagina’s op Instagram en Facebook. Deze sociale netwerken helpen het bedrijf om effectief te communiceren met spelers en hen te voorzien van nog meer nuttige informatie. Via privéberichten kunnen spelers hun vragen stellen.

Opmerkingen

De beoordeling van een verzoek kan enige tijd in beslag nemen, afhankelijk van de complexiteit van het verzoek. Elke speler krijgt echter gegarandeerd binnen 24 uur hulp. Als de supportmanager het probleem niet kan oplossen, wordt het doorgestuurd naar het management van het bedrijf.

Gokkers moeten ook onthouden dat de klantendienst niet in staat zal zijn om te helpen met vragen die te maken hebben met het online casino. Dit omvat problemen met de registratie, het ontvangen van een bonus en het opnemen van geld. Dergelijke verzoeken moeten in overweging worden genomen door de klantendienst van het online casino.